torsdag 14 maj 2009

Frälsaren, Ardalan är här!



Stackars Ardalan som inte får gå på krogen .
Nu är jag inte är helt rättvis. Självklart skall det inte finnas någon diskriminering.

Men just nu stör jag mig på allt den här killen säger. Tycker att Ardalan är så jävla töntig när han pratar och han pratar som att han är Jesus och att det är synd om alla.

Personligen är jag en person som försöker se till att bra jag fått här i livet. Personligen försöker jag se alla möjligheter detta fantastiska land har givigt mig. Då stör jag mig på personer som försöker säga till medmänniskor att det är synd om dem, även fast de kanske inte ens vet av det själv.

Har så mycket galla att spy över denna kille just nu. Hoppas bara han vågar stå upp för sig själv och inte är nån fegis som bara är snäll och söt. Ardalan du är så söt du!

1 kommentar:

  1. Jag avskyr diskriminering och vid ett tillfälle tog jag upp frågan med en kroganställd. Han sa, vad lever krogen på? hur mycket alkohol får du servera till muslimer?
    Går verksamheten runt på att gästerna beställer ett glas vatten på hela kvällen?.
    Jag måste erkänna att jag aldrig haft en tanke på detta. Jag har ingen aning om vad man ska göra åt det, men anser synpunkterna intressanta

    SvaraRadera

ShareThis